What's 50 grand to a mother fucker like me

Tjo. Igår låg vi på stranden hela dagen och jag brände sönder min röv. Jag älskar att leka i vattnet och är inte så duktig på att smörja in mig efter att jag kommer upp. Vi hade en rätt mysig morgon och kökade frukost på Tim Hortons. sen kände vi ännu en gång att det var dags för miljlöombyte så nu är vi tillbaka i downtown men nu bor vi i Burj Khalifa istället. På kvällen drog vi och käkade sushi och efter det ut på vip room. Hade kul men höjdpunkten var ändå komma hem och beställa upp kfc lol 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

det dodar mig vart ar sista bilden tagen?????

2016-03-20 @ 13:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0