Bamse är en toker

Godkväll barnciller. Ligger och försöker sova och lyssnar på bamse. Tyvärr finns ju inte vilda baciller att lyssna på fast jag hellre velat lyssna på det.
 
jag och Beccs vaknade som sagt tidigt imorse. Vi gick ut för att försöka hitta en handduk och lite frukost. Efter det låg vi vid poolen och solade en massa. Lekte såklart även lite i vattnet. Sen mötte vi upp Josse vid Dubai mall och gick och käkade på social house. Var väldigt gott fast de försökte förgifta mig med jordnötter. Sen shoppade vi bara en kort stund innan vi drog hem. Nu ska jag fortsätta lyssna på bamse och se om han vinner över sjörövarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0