Like a drunk who's been on all morning

Hello! Uff.. Allt är ännu mer förvirrande än det var sist jag skrev här. Om jag bara visste vad jag ska ta för beslut och vad jag ska göra. Jag tror jag vet, men vi får se. kan verkligen inte se ens var jag kommer vara om en månad. Eller jo förresten, Linnea kommer ju då så antagligen på någon pub och sjunger mr brightside med henne Lols.
 
Idag var jag ledig igen! Så najs. Sov Till halv tolv, gick för att möta upp Julie och gå till parken. Slutade med att vi skippade parken och tog en pint på weatherspoons istället längs thames. inte särskilt kul väder, men det regnade inte så det funkade. Imorgon har jag möte vid nio sen börjar jag jobba vid två. cant wait bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0