Tonight alive @ o2 forum Kentish Town

heeey whats good
 
helt oK söndag. Dricker kaffe i sängen och kollar på min nya obsession Telenovela. Funderar på att lära mig spanska, skulle göra mitt liv så mycket enklare. Någon som vill lära mig över FaceTime? 
 
I torsdags åkte jag ut till kentish town igen, (är där fan hela tiden?) för Tonight alive spelade på forum. Inte sett mina älskade aussies sen jag såg dem i Baltimore ifjol. Inte lyssnat jätte mycket på deras nya musik eller tänkt särskilt mycket på giget innan, men när jag väl var där var det helt Sjukt. Jenna är en sån stor inspiration för mig, ta's musik betder väldigt mycket Och ämnena de väljer att prata om på scen och i sina låtar träffar mig direkt i hjärtat. 
Var iproncip ett gråtande vrak genom hela spelningen Haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0