B-day gurl

hello. Har ju helt glömt bort skrivit om min födelsedag. gick upp tidigt för hade en tid hos Marco. Han hade fria händer med mitt hår och klippte det kortttttt. har fortfarande svårt att vänja mig men gillar det lite iallafall. tbh bryr jag mig inte alls för mycket, det växer ju ut lol. 
 
efter det mötte jag upp Miriam och Julie för att luncha på vapiano. Åt carbonara för dagar mmm. Sen promenerade vi ner till westminister för att gå på SHREKS ADVENTURE!!! Hade velat gå dit så länge!! Vi hade jätte kul och sprang runt där gladare än barnen. 
 
När vi tråkigt nog var klara där tog vi tåget tillbaka till wimbledon för att dricka lite bärs på edwards. Där mötte vi också upp alla andra från jobbet så vi var rätt många. Hade en najs kväll där och avslutade den med att käka glass på flavous. Så hade en riktigt bra 20-års dag 👅✌🏻✌🏻
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0