Warning signs

Hahah okej så vet inte om igår var det värsta eller det bästa. Warped hade en kick off party där bland annat moose blood spelade och dom var snälla nog stt ge mig en biljett så jag kunde gå! Träffade upp några kompisar där och drack endel haha.. Trodde utekvällarna på bryggan var rätt galna men det här var helt sjukt. Tjejerna jag mötte upp var asroliga och vi hade sjukt kul. moosey b hängde i baren så fick prata med dom vilket var kul. Eller pinsamt? Var as full och skämde mest ut mig lol. 
 
spelningen var sick! Finns fan inget som slår att se sitt favoritband. Kvällar som igår  är exakt anledningen till varför jag ville flytta hit, hade aldrig haft den här chansen hemma i lilla swe. 
 
tyvärr hade vi personalmöte imorse vilket inte var såååå kul kanske. Kan inte fatta att jag kom upp faktiskt. Nu ska jag ba hänga ett tag tills jag ska på min intervju för att få mitt NI-nummer. (Så man kan jobba) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0