State champs @ o2 islington academy

 
Hey guys! 
 
Hade en riktigt bra dag! Tog mig en promme till Watford imorse. Eftersom det knappt blev någon shopping i torsdags och jag fick lön igår så kände jag att jag var tvungen att spendera lite pengar. köpte Coco pops gröt på poundland? Konstigaste jag sett, ska uppdaters er om det var gott eller inte när jag smakat. 
 
Sen tog jag tuben hem och gjorde mig iordning för kvällens gig och hade lite pre party själv. (Malibu+Cola mmmmm) Det var första gången jag var i islington. (Heter ens området så? Eller bara venuen? Idek) Kapaciteten var likt klubben i fryshuset. Blev rätt förvånad faktiskt, trodde State Champs var större än så här. 
 
Roam öppnade först. Såg dom förra veckan också men spelningen idag var faktiskt bättre. Knuckle Puck var typ sinnes också. Var första gången jag såg dom och är sjukt glad att jag ska ske dem igen nästa vecka!
 
Sen så...*trumvirvel* State Champs!! Var tredje gången jag såg dem och lätt den bästa. Innan har jag sett dom spela på mycket större ställen och måste säga att klubbspelningar passar dem mycket Bättre. Fick prata lite med dem efter spelningen och dom var så trevliga boys. gillar band som faktiskt vill prata med sina fans och inte ba ta en bild och dra. 
Men bästa med kvällen var nog att se Pam och Paris igen. Så sjukt galna och roliga. Lol. Jaja blev ett långt inlägg. Ska kanske sova, jobbar imorn. Bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0