I'm fear I'm getting used to been held by you

crazy ofta jag uppdaterar nu va? Lol bloggar ju egentligen för att jag själv ska kunna se tillbaka och bara skriva av mig om jag känner för det (hej utkast lol). just nu mår jag väldigt bra och vill kunna se tillbaka på det, so thats why 😚
 
 
Idag hänge jag i typ värsta ghettot. Okej ska inte överdriva, men var väl inte finaste området jag varit i. Tog sen promenad ner till Sheperds Bush för att gå runt lite på Wetfield. Har inte varit i Sheperds Bush sens jag såg all time Liw för allra första gången, crazy va? är så roligt att tänka på hur allt var innan jag sett och träffat dom massa.
 
jobbade stängning idag så är nu på tuben påväg hem. Börjar extra tidigt imorn så kommer inte alls få många sömntimmar, men är säker på att morgondagen kommer bli perfekt ändå .. 😉
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0