What's mine is yours and that's just fine

Morgon! börjar sent idag men är så sjukt sliten så orkar inte göra något produktivt alls innan jag börjar.. Om inte tvätta räknas? Fett produktiv isf
 
I lördags åkte vi och spelade paintball med jobbet. Var första gången för mig. Tyckte det var sjukt läskigt?? Är väldigt rädd för vapen, massakrer osv så vet inte hur optimalt det var för mig. Jag och Veronika drog efter fyra spel för att dra hem till henne för att chilla och dricka vin istället. Stängde på jobbet dagen innan så hade fått knappt 4h sömn, så efter typ två vinglas slocknade jag på soffan lol
 
på kvällen mötte jag upp Vanessa och hennes mates för att dricka lite vin innan vi skulle se state champs. Dom spelade på hippodrome vilket är ett as najs ställe. Spelning var sjukt intensiv och galnare än förra veckans spelning. Efter att gått på fyra gig förra veckan är jag pank nu, men vilken vecka det varit. Har tre gig jag vill gå på den här vecken men jobbar osv, så får se hur det blir 😑😑
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0