I hope your miserable

Hej! Ändrade planer och det blir inte någon flytt idag. Lite ledsen men jakten på ett rum fortsätter! 
 
var ledig igår och är ledig idag. ledig två dagar i rad? Det har jag inte varit sen jag flyttade hit lol. Igår åkte jag ut till Alexandra palace för att gå på Warped, vilket är en endagsfestival där massa band spelar. Warped UK är typ som en c-version av original turnén. Line upen iår var väldigt dålig, men jag hittade en billig biljett och moosey b spelade så var tvungen att gå.
 
första bandet jag såg var man overboard! Var så fett att äntligen få se dem. Efter så gick vi mest runt och drack öl. Kollade trophy eyes, lite på roam (fjärde gången på en månad gäsp) och chunk no captain chunk. Sen såg vi äntligen kära moose blood. Publiken var rätt död men jag, Paris och jess var galna ändå. vi hade sjukt kul och moosey b såg också rätt roade ut av oss lol. tbh så saknar jag dom redan, finns inget bättre band 😞
 
kanske ska iväg sen ett se på ett nytt rum! Annars ska jag nog bara sova osv. Ses
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0