Fall out boy @ wembley arena

igår var på riktigt sjukaste dagen i mitt liv. Efter jobbet åkte jag till wembley arena för att se fuckin FALL OUT BOY. herrejesus, trodde seriöst aldrig jag skulle få säga den meningen. Jag har sett fall out boy.
 
Var första gången jag var på wembs sen atl och det kändes mindre än jag mindes det? Still, så mäktigt med arena.  Började gråta redan innan första låten:) dom öppnade med sugar och ärligt talat mitt hjärta brast. fortsatte grina, dansa och sjunga mig igenom den iprincip perfekta setlisten.
 
inga ord kan göra kvällen rättvisa, så vill nästan inte skriva något. har så mycket bra minnen med Fob-låtar vilket gjorde allt så övervälmande. Första tonerna på thnks fr th mmrs och jag blir 12 och sjunger boogie superstar med Josse. Patrick sjunger Young volcanos och jag tänker på alla gånger jag och Johanna varit fulla och glada och skrikit samma texter så falskt. encoren börjar om dom spelar My Song och jag tänker alla gånger jag tvingade klassisarna att headbanga i takt till trummorna. Kan fortsätt typ hur länge som helst med minnen, men vem försöker jag lura inte fan bryr ni er lol
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0