move bitch get out the way

Hello jag är tillbaka för en vecklig-uppdatering. Förra fredagen flyttade jag grejer till mammas lägenhet och spenderade sen helgen där. I söndags hade jag och linda tråkigt så vi tog bilen till charlottenberg för att käka pirre 🍕
 
Har gjort typ sista veckan i skolan nu också. Behöver egentligen bara komma tillbaka till skolan efter nyc och göra matte np. Är väl bara halva veckan som gått egentligen, men den har varit nice. Har gjort quesadillas med H och igår var den bättre hälften av klassen och grillade med vår gamla mentor. Var riktigt kul faktiskt. Sen efter kollade jag Jesper och linnea på film och tog en roadtrip till kil (?). Lol
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0