just quit

Hello from kalla swedenland. Inte för att skapa tråkig stämning, men är det inte en skit sommar? Känns typ som att när man bor i swe så väntar man bara hela året på sommaren och så ba nej sommaren 2015 blev inställd typ. En anledning till att jag inte vill bo i swe i framtiden. (Tänkte skriva när jag blir vuxen först, är jag redan vuxen? Jag har ingen aning tbh) 

Trivs väldigt bra på jobbet så det är najs. Ni alla kära miljontals läsare får komma och shoppa av mig 😏 Helgerna ser ganska lika ut; massa vin, roligt häng och bryggan. Så inget nytt på den fronten. Nu ska jag kolla bästa suits, hade ☀



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0