lol jag är besatt av balett också

Dag tre på året! Någon som känner sig förändrad än? Lolz ni har säkert redan dränkt er i choklad och inte gått till gymmet en gång. Apropå de jag har inget nyårslöfte.. Jag har mycket saker jag skulle behöva jobba på så jag skulle lätt komma på något men hmm. Okej! Jag har ett: äta en helt plantbaserad kost! Hur låter det? Lätt tycker jag💁
 
Idag lämnade jag faktiskt huset. Kollade på hockey. Vem gör dr liksom? Var förvånansvärt kul, kanske ska bli mitt nya intresse. Apropå intresse, det har jag dåligt med. Mina inkluderar att kolla på serier jag redan sett 245 gånger, se konstiga dokumentärer och konstiga serier ingen någonsin sett på svtplay från typ... 2008.
 
Okej nu ska jag inte överdriva. Kollade för ett tag sen på "Viva Hate" som det varit snack om. Riktigt rolig faktiskt! A+ kolla (okej överdriver lite nu _men_ den var sevärd vem älskar inte typ tom Ljungman, anastasios soulis och anna åström liksom)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0