Lower than Atlantis/moose blood @ roundhouse, moose blood @ hippodrome

Lycklig lycklig lycklig lycklig och lite emo.
 
Har precis kommit hem från att se moose blood, andra gången den här veckan. Finns inget band just nu som betyder så mycket som dem, speciellt inte som jag lyssnat på så kort tid. Började ju faktiskt bara lyssna på dem för strax över ett år sedan, inte för att det måste betyda att jag inte kan älska dem oändligt massa. 
 
Vet att andra kan tycka det, jag också ibland för den delen, det är faktiskt lite konstigt vad lycklig det gör mig att gå på spelningar. Men det där med att vänta innan med sina vänner och sedan stå att trängas med massa främlingar, det är så fint. För alla är ju där av samma anledning, de älskar ett band som på något sätt gjort en inverkan på deras liv. 
 
i måndags var jag på roundhouse där moosey b var förband till lower Than atlantis. Var sjätte gången jag såg lta (lol hur hände det?) och dom var lika feta som vanligt. publiken var även förvånansvärt bra till mb. Moshade massa och har fullt med rivmärken på min rygg nu lool
 
Idag spelade moose blood på the hippodrome i kingston. Det var deras sista spelning för iår, sista spelningen för deras första lp och viktigaste; sista gången de spelar hela I'll keep you in mind, from time to time. Det är ju så speciellt att få höra ett helt album live. Anyway och Kelly K är så sjukt bra även fast inte mb tycker det lol. Var en väldigt speciell (kommer inte på något bättr ord??) spelning, och jag tror alla som var där ikväll kan hålla med om det. Ska sluta va så emo nu och fortsätta lyssna på livet enligt rosa. Shout out till Spotify för att de har ljudböcker. Cya 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0