do i wanna know?

jag får typ panik om jag inte klipper mig var åttonde vecka och hade inte nu klippt mig sen typ maj, så igår sprang jag och fixade en tid så jag äntligen kunde få mitt hår fixat. så idag efter skolan fick jag ääääntligen klippa mig och behöver inte längre oroa mig för att det ska ramla av hårtoppar när jag rör mitt hår lol. ok enough about hur töntigt ytlig jag kan va

Henriette och Linnea kom hit förut för lite game night. kan jag räkna mig som en gamer girl om jag spelar monopol eller? lmao Men.. gissa vem som vann?? jag såklart 💁 okej jag ska inte säga för mycket nu för jag lär väl få spö nästa gång.. hehe men det var mysigt och nu ska jag snart sova. hoppas ni haft en bra dag 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0