i wanna live like common people do

dagen igår började väldigt bra. kändes som alla var på bra humör, det var fredag och vi slutade någorlunda tidigt i skolan! men när jag kom hem till arvika råkade jag äta en jordnöt och fick en allergisk reaktion och var tvungen att åka in till sjukhuset ett par timmar. men det gick bra iallafall! fun fact: det var första gången jag åt en jordnöt på 9 nio år, och då var jag inte lika allergisk och spydde bara. eller bara och bara, det var i skolan och jag spydde i min lärares väska. pin
när jag fick komma hem somnade jag på en gång. har haft en lugn morgon nu med scones, latte ☕ och Finding Nemo. Filmen slutade precis så nu ska jag gå och skölja ur min hårfärg. Får se om jag går ut ikväll, det är ju faktiskt mârten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0