reading festival 2014

             
 
 
Att åka på Reading började som ett slags skämt mellan mig och Fanny. Jag har alltid velat åkt dit och lineupen iår består i princip bara av mina favoritband. För någon vecka sedan började det här skämtet mer och mer övergå i något slags seriöst skämt och vi började kolla på flyg. Sen whops förra veckan så hade vi bokat biljetter+flyg+buss. Så i augusti ska en av mina drömmar gå i uppfyllas och vi ska faktiskt åka! Hur jag och Fanny ska klara oss själva att åka dit när vi inte kan åka till Stockholm och fucka up saker är ju en helt annan sak. men.. vi ska åka!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kommer inte att ångra er! ses i vimlet

2014-05-21 @ 14:05:22
Postat av: emelie

ni kommer inte att ångra er! ses i vimlet

Svar: det tror inte jag heller! Det gör vi ;)
cecilia

2014-05-21 @ 14:05:43
URL: http://komkoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0