Vore det inte fint med hår som såg ut som denna himmel

Dagen börja rätt piss om jag ska vara ärlig. Vaknade och trodde det var så onsdag så jag hade ett par till och sova, men nej då. Sen så råkar tisdagar vara den dagen jag hatar näst mest i veckan då vi har håltimme och den hemska tisdagstiden
Efter skolan tog jag en kopp kaffe och lite bloggtid. Svårt det där med att läsa bloggar när man inte har någon internet kvar dock lol. Sen tog jag en promenad och lyssna på idioterna filip&fredrik som jag älskar. Med det + en god middag bestående av carabonara så känns livet helt ok igen. 
Hoppas ni haft en 100% (eller ja, ingen kan väl ha en perfekt dag så vi säger 92%) bra dag istället för 40%




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0