cinnamon pannkakor aka kanelbulls pannkakor

hej guys, någon som hänger här fortfarande? Idag ska vi diskutera en av mina favoritsaker här i världen... frukost!
 
Vem älskar inte att sova länge på lördagar, gå upp och göra kaffe och sen göra en stor frukost? Ignorera faktumet att jag somnade typ elva igår och gick upp redan nio så stämmer det in på mig. Jag har redan hunnit dricka så mycket kaffe att jag snart kommer börja svettas det så.. okej ingen bryr sig, nu ska vi prata om mina CINNAMON PANNKAKOR ISTÄLLET (cinnamon låter coolare än kanel)
 
ta ditt favorit recept på amerikanska pannkakor, mitt är det alterntaiva varianten här, blanda sen iordning smör socker och kanel och häll det i en sprits, börja steka dina pannkakor, innan dom ska vändas spritsa på bull-fyllningssaken, stek i typ 20sekunder och klart!
hehe om du är smartare än mig, tänk på att socker fastnar i stekpannan så kan vara bra att torka ur det
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0