fuckin skithn

hej! flygresan hit gick nästan perfekt. om vi räkna bort skrikande barn och jobbiga människor så. när jag kom fram mötte josse upp mig och vi tog en taxi till hennes lägeneht och gick och köpte lite hodis (lol självklart) 
 
vi tog en sovmorgon igår och när vi gick ut för att lägga oss vid poolen var klockan halv tolv men det var väldigt varmt. rastlösa som vi bägge blir solade vi lite, badade lite och höll på så. efter tre timmar insåg vi att det är roligare att gå och shoppa än att ligga på en strand så vi tog metron till mall of dubai. 
asså shit vilket stort köpcenter! Vi gick runt till halv tio och hann ju gå i typ fem affärer. gillar man forever21 är det ett måste, tror vi var där inne typ två timmar!! vi gick även och käkade på cheesecake factory. (josse har gjort en lista på matställen vi ska gå till hahah) där satt vi nog över en timme också. jag åt en jättegod kyckling med pasta och så delade vi på en oreo cheesecake till efeterrätt. vet inte om jag vågar gå tillbaka dit, för har aldrig varit så mätt som jag blev efter de lol. 
 
datorn vill inte läsa minneskortet det blir bara lite bilder josse tagit :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0