jultider

blir så himla trött på blogg.se appen. hade skrivet ett långt inlägg och så sen laggar appen och inlägget försvinner..
 

Hade en as mysig helg i Stockholm med Fannsan. Vi shoppade lite och åt massa. Vi hade det väldigt lugnt och skönt och gick till och med på en julmarkand lol. Jag stack ifrån F ett tag för att möta upp Alicia och Petra och se älskade Taking Back Sunday! Det var en sån sjukt bra spelning, en av de bästa jag varit på. Bandet hade en otrolig kontakt med publiken och stämmningen där inne var verkligen obeskrivlig. Känns så himla bra nu.
 
Idag börjar vi inte föräns halv elva så jag passade på att stryka träningen och ta en sovmorgon istället. Eftersom jag sover så tidigt nu har jag ändå varit uppe sen åtta. Jag sitter nu och äter en förvånantsvärt god gröt och tittar på  julkalendern. Tycker den är asrolig än så länge! Känns som det kommer bli en bra dag, hoppas eran dag också börjat bra ☺
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0