it's all downhill from here

asså ärligt kan blogg.se appen bara dra åt helvete, finns ju fan inget värra än när inlägg försvinner!!!!
 


Vaknade och kände att jag ville vara lite produktiv. Efter att jag ätit frukost då vill säga. Lol, frukost är min favorit tid på dagen. Så efter kaffe, rostade mackor med avokado och banangröt med kanel kardemumma och mandelsmör var  jag redo att vakna till. Kändes lite väl ambitiöst att göra skolarbeten så tog mig en springtur istället. Tyvärr gick de inte så bra då jag inte är den vanaste att springa, dålig uppvärmning och kall luft. Fick  jätteont i bröstet typ svårt att andas? Så nu sitter jag och hostar, dricker kaffe och kollar blue water high och tycker synd om mig själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0