here's to teenage memories, mitt 2014!

Sista dagarna på året och man går bara och väntar på att det ska bli ett nytt år. Vet inte varför det spelar så stor roll, det är ju bara en 4:a som byts ut till en 5:a. Men det är ju något med ett nytt år som gör mig ganska exalterad. Väldigt nervös också om jag ska vara ärlig. Det kommande året så ska jag ta studenten och som så många andra har jag ingen aning om vad jag ska göra, vart kommer jag sitta på nyår om ett år?
 

Innan jag ger mig själv för mycket ångest så byter vi ämne. Tillbakablickar från året, låter inte det kul?  '
 
Januari
 
Det första förändringen jag gjorde var ju här på bloggen, nämligen designen! Andra förändringer kom snabbt efter...
 
Så det här året har jag testat lite olika hårfärger; blond, rosa, blå/lila, lila, grön/blå.. glömmer jag någon? Rosa var lätt min favorit, ska jag gå tillbaka till de??
 
 
Februari var lätt en av de bästa månaderna i mitt liv. Jag träffade de som betyder allra mest för mig, All Time low duuh, flera gånger och jag fick höra låtar som Vegas och Stay awake live. (lol jag veeet att man höra mig gråta i videon.
 
 
 
 
Mars var också rätt bra. Efter att ha lyssnat  på you me at six i måånga år fick jag äntligen se och träffa dom! Sen var jag i Dubai och hälsade på Josefine vilket och var den bästa julklappen jag någonsin  fått.
 
 
 
 
 
April och Maj hände det inte så mycket i. Väntade på sommaren och latade mig typ. Juni kom äntligen sommarlovet och det örjade vi med sthlm och one direction! Sen fortsätte sommaren snabbt och det mesta jag gjorde var att jobba. Får ju inte glömma att nämna MyBurger tävlingen jag var med i lolll..
 
 
Augusti var ju också typ det fetaste någonsin. Som ingen antagligen missat åkte ju jag och Fanny till England för att gå på Reading Festival. Hade helt sjukt kul, såg sååå många band jag älskar och åt massa godis.
 
 
 
 
Ärligt talat kommer inte ihåg vad jag gjorde i Spetember. Vet att vi fikade myyyycket. Oktober fick jag min kära allergiska reaktion lmao.
 
 
November var jag i Stockholm två gånger. First med klassen och andra gången med Fannsan för att se TBS. Vilket var en feeeeeet spelning.
 
 
December var också rätt fett. Fick se älskade bästa Tonight Alive. (med fannsan chocker) Åh, den kvällen alltså ♥♥ Betyddde varkligen allt att få träffa dom. 
 
 
 
 
 
Sååå.. Året har haft sina motgångar men som det här inlägget visar, många bra saker också. Tills 2015 ☺
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0