reading festival 2014

Har dragit mig för att skriva detta inlägget, för vet inte vad jag ska skriva?  Jag har sitt mina favoritband sen typ 8år tillbaka, jag har vaknat flera gånger om natten för att jag frysit, typ spytt när alex gaskarth helt plötsligt dök upp på main stage, jag har dansat timme efter timme i en tyst arena, jag har käkat alldeles för mycket godis och framförallt har jag typ haft the time of my life.
 
nej men seriöst, vet faktiskt inte vad jag ska berätta. Jag och Fanny har haft hur kul som helst och jag är så sjukt glad att vi faktiskt åkte! Allt har funkat asbra (tom vädret liksom), jag kan väl få låta bilderna tala istället?
 
tack för iår reading och vi får se om vi syns nästa år igen ☺
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0