LOOK at this beauty wat

Too Faced Summer Eyes 2013, finally mine! Vilken skönhet va? Om det inte varit för att jag är så sjuk och trött hade jag suttit mig och testat den på en gång!
 
 
Förpackningen är förbättrad sedan tidigare paletter också. Nu är den i metall och låser sig med magnet på ett bättre sätt än innan. Känns tyngre och lyxigare i handen. Även fast den troligtvis skyddar skuggorna bättre än tidigare paletter är jag lite tveksam på att ta med den och sminka mig på tåget.
 
 
Titta på dessa gorgeous 9 skuggorna, ni vill också beställa er egen palett nu på en gång va? Den här paletten är limitied edition, så passa på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0