Att göra om man är sjuk och uttråkad

Okey, I don't know about you guys... Men när jag har varit hemma sjuk ett par dagar känner jag mig ganska sunkig. Idag mår jag någorlunda ok, så varför inte ta tillfället att pyssla om mig själv lite?
 
Innan jag börjar sätter jag självklart på en bra skiva. (LOVE LUST FAITH+DREAMS KOM UT IDAG SÅ LYSSNA PÅ DEN OK)
 
 
Pga av lathet (uppenbarligen) kör jag bara en mini pampering men det räcker för mig.
 
Innan jag går in i duschen applicerar jag min fave mask just nu som jag skrivit om 245 ggr redan, Lush mask of magnaminty. Börjar att i duschen först skrubba hela kroppen med min favorit skrubb Soap & Glory Sugar Crush. Jag lovar den kommer förändra erat liv, luktar så sjukt underbart och gör jobbet. Avslutar i duschen med en duscholja. På bilden Sebamed Shower Oil. Har ni hud som är torr är duscholja ett bra tips.
Sen när jag kommer ut från duchen tar jag på Sel-Tanning Lotion från Kicks egna märke. Har knappt andvänt den så vi får se hur det blir. Sen avslutar jag med något fint lack. H&M's Blue My Mind är ett jätte snyggt prisvärt lack som alltid funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0