klicka på länken, i dare ya!

börjar morgonen med Sempiternal och kaffe. Alltså en skön morning. Är deprimerad med tanke på att skolan redan börjar igen och jag lovade mig själv att jag skulle jobba ikapp allt under lovet så jag inte skulle behöva gå tillbaka till skolan med massa skit. Men enligt elevcentra ligger jag bra till, så jag kanske ska chilla? ;)
 
Äh, inte ens skolan kan förstöra mitt bra humör. Allt är så.. bra? Det händer inte mycket i mitt liv men jag är fan glad ändå. Är det för att jag inte vart i skolan på en vecka och solen kommit fram igen tro? Ja kanske, men fuck it jag ska fortsätta vara glad nu. Bara att tänka på att All Time Low kommer till Bråvalla och det kommer bli den bästa sommaren ever. Säger inte alla alltid att det ska bli den bästa sommaren? Men jag vet faktiskt att det kommer bli det den här gången. Jag ska liksom se 30 seconds to mars på gröna lund och my babies again.. Att jag inte har pengar till det är ju inget vi behöver tänka på dock.

här vågar ni inte klicka   haha ni kan ju gissa vad det är med tanke på bilden..

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ska fan försöka klämma in bråvalla också även om det blir lite tight med ekonomin men fan det är ju ATL ;P

Svar: haha och för mig kommer det bli tight med ekonomin med bara bråvalla ;)
cecilia

2013-03-02 @ 22:26:14
URL: http://jenkki.blogg.se
Postat av: Matilda

Det är genom min bror som jag beställde, och jag har ingenaning om hur mycket frakt han fick betala men tull kom det på. Och den brukar ligga på 1000 spänn, frakten var inte så dyr har jag för mig, så tullen är det som svider mest, hah! :)

Svar: okej, får se om jag vågar beställa då.. :)
cecilia

2013-03-03 @ 17:05:05
URL: http://matildasofias.blogg.se
Postat av: B R O W N S U G A R

haha =)

2013-03-03 @ 22:03:04
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0