It's okey to feel messed up sometimes.

Idag är den värsta dagen av de alla. Dagen då det är slut på en era. En era så vacker, men så mycket känslor, med så mycket bra människor och självklart framförallt med ett så himla bra band.
Vaknade upp som vanligt och kollar twitter feeden och ser Gerard's tweet 'Beyond any sadness, what I feel the most is pride.' förstår inte riktigt vad han menar och fortsätter läsa feeden. Då ser jag orden. My Chemical Romance broke up. Hur fan kan dom göra så här?
De har varit en sån stor del av mitt liv nu i över 7 år. Med deras fina texter har det lärt mig allt. Jag har suttit och gråtit sen jag vaknade nu. Vill inte att ett band som kan betyda så mycket bara ska ta slut. Ena sekunden vill jag bara riva ner alla bilder jag har med dom på väggarna och elda upp dom, andra sekunden vill jag bara lägga mig ner och krama dem. I am afraid to walk this world alone whitout you MCR.
Dom ger oss en ny logga, hopp om en ny skiva och framförallt så säger dom 'This band is for fucking life'. Vad betyder det nu? Att livet är slut? Vill inte förstå, vill att det ska vara en mardröm och att jag ska vakna upp snart. Ingen förstår hur jävla mycket ett band faktiskt kan betyda för en.
Bara för att jag är så liten fick jag bara chansen att se dom en jävla gång. Det är fan inte nog. En gång. Senast i veckan firade jag två år sedan jag såg dem. Två år. Firade att det var första gången jag såg dem men inte sista. Antar att det nu betyder att det var första och sista gången.

Förlåt för ett så konstigt inlägg. Skratta åt hur töntig jag är, your welcome. Men just nu känns det bara tomt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0