i said it once

heey guuuys, nu har vi looov! Dagen har varit jättebra.. Haha det där lät så ironiskt <--- Men jag kan faktiskt vara positiv. Är så himla glad att jag har vännner som är lika dampiga som jag. Vet inte vad jag hade gjort annars, typ exploderat inombords? Tänk ervad tråkigt att bara gå runt om dagarna och inte skratta något.. näej.. Det var ju inte särskilt kallt heller, treeevligt.
 
Har sedan jag kom hem bara låge framför datorn typ. (som vanligt?) Vet inte ens vad jag gör vid datorn.. Lyssnar på massa bra musik och stalkar folk på twitter typ. Ska vara social nu och kolla på 21 jump street. iller tycker den är bra. fanny tycker den är bra för som säger ngt om jb. nu vet alla det
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0