How well do you know me?

okej skriver nio sanningar och en lögn och ser om någon kan komma på vilken det är. den får en kaka eller ngt
 
1. Jag kan inte könna skillnad på dricka om den är kolsyrad eller inte
2. Jag är besatt av Blood On The Dance Floor
3. Jag har tröttnat på att köpa smink
4. Jag har inte lyssnat på musik på hela dagen
5. Jag har alla Gossip Girl böcker
6. Jag tycker inte latte är särskilt gott
7. Jag skulle aldrig kunna dricka snabbkaffe, speciellt inte med varmt kranvatten
8. Games of Thrones är min favoritserie
9. Jag premenurerar på över 300 kanaler på youtube
10. Spenat är typ det äckligaste jag vet

Kommentarer
Postat av: jem

Game of thrones..

2013-03-30 @ 22:23:42
Postat av: jem

För dina favorit serie är PLL, Akward, 90210, OTH, Gossip girl och starwars clone war .

Svar: bitch pls det stavas awkward
cecilia

2013-03-30 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0