empties #10

Som vanligt är jag like duktig på att använda upp mina produkter som jag är duktig på att köpa dem.
 
 
En kräm jag får utskriven för mitt torrhet.
Too Faced Lashgasm - En ok mascara med gummiborste. Jag har en tendens att peta mig själv i ögat med den?
Estee Lauder Sumptuous Mascara- Andra gånen jag testar den och den här gillar jag verkligen!
Depend svart nagellack - inte mycket att säga, funkar för 25kr.
IsaDora Second Nail - Ibland känner jag att mina naglar blir starkare.. ibland inte?
Origins Cleanser - Den här är för ålderstecken så inget jag kommer köpa på minst 10år.

 
LdB Deoderant - My fave! luktar så gott
Carmex - Never any bad words about carmex.
Estee Lauder DayWear Cream spf 15 - En bra ansiktkräm men lite pricey för mig just nu.
Helosan fotsalva - Alla som läst min blogg ett tag vet att jag är beronde av Helosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0