Trying to get to you

hola senoritass ¿?? Hade as kul i Stockholm! Mötte upp Emelie vid nio och så åkte vi direkt till Grönan. Var kanske typ 50pers framför oss då. Men vi tog en annan ingång och jag sprang fort som as (bara en äldre kille sprang sabbare) och vi kom först, alltå var jag fuckin front row! Var soligt som fan och det var så mycket folk (15 000) så jag var tvungen att stå upp i 8h och vänta. Tycker aldrig att det är jobbigt att köa, men de var inet så grymt faktiskt.
 
Men träffade as mycket människor jag inte sett på ett tag vilket var kul! Det är så kul, man träffar så himla mycket samma personer på spelningar. Men dom jag köade med var nytt folk och var jätte härliga allihop.
Finns inte så mycket att säga om spelningen 30stm liksom, självklart var det mäktigt.
 
Kan bjude på fula bilder på mig själv (och bara allmänt coola bilder) jag hittade på Grönans facebook och på expressen .. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0