ELF eye shadow brush recension

Ni som läser bloggen eller känner mig vet säkert mina kärlek till mina MAC borstar, men -
 
Det budgetvänliga märket ELF (eyeslipsface.se) som jag testat mångamånga produkter från de senaste åren har faktiskt några borstar som är ett must-have för mig! De flesta borstarna från essential linjen måste jag faktiskt erkänna att de inte varit så mycket för mig så jag har gett bort dem/slängt dem. Men Eye Shadow Brush som bara kostar 15kr (!) är något som jag verkligen rekommenderar! Har flera stycken och tycker om dem så himla mycket.
 
Som ni kan se på bilden nedan så är de väldigt täta med hår vilket gör att de packar på bra med skugga. Borstarna är så lätta att använda och skugggorna lägger sig fint över hela locket, jag kan inte komma på en anledning till att inte  gilla dessa borstar.Även fast de kan se lite olika ut har de från min erfarenhet funkat lika bra.
 
Så nästa gång du gör en beställning från elf, så testa definitivt denna borsten - jag menar, 15kr ruinerar dig precis inte!

Kommentarer
Postat av: Moa

Har dom också, jätte bra borstar! :)

2013-06-20 @ 13:06:05
URL: http://moaerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0