took a ride, i wouldnt go there without you

God morgon, dag, whatevs.
 
Igår spenderade jag dagen i Karlstad med Henriette. (även känd som izabella men jag föredrar det danska namnet) Vi gick runt i massa affärer mest. Ni vet dom vanliga som röda korset och myrorna. Kidding. Okej not kidding men vi gick i "vanliga affärer" också. Sen tog vi bussen hem till henne och lyckades missa mitt första tåg. Woopsi, tur att att det går fler.
När jag kom hem ringde fannsan och sa att hon var i stan och ville att jag skulle komma ner. Så jag var en gullig kompis och hoppade på cykeln. Så jag hade en trevlig dag och träffade kompisar som var saknade.
 
lol vem vill vara nyttig och tråkig lixåm
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0