swords and pens

Yoooooo! Hur skönt med helg? Jag somande super tidigt igår (tio typ) för var så himla trött efter första arbetsveckan. Har gått med en trimmer varje dag och det blir lite jobbigt, speciellt i värmen som varit. Men pengar, eller hur?  Jag tycker ju om att spendera dem och då får man väl kämpa lite ibland.
 
Har en lugn morgon med kaffe, bacon och bra musik. Tänkte rensa lite på min vägg också. Gjorde det för inte så längesen men tröttnade efter typ hälften. Hade först tänkt att inte ha något på väggarna längre, men nu tänker jag ymas och atl posters iaf? Hm.. Inte så att jag är 17 och har posters på väggarna eeh
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0