You're gonna miss me when i'm gone.

Hej! Since jag är jätte bra på att driva en icke-succesful blogg med lite uppdatering och dåliga bilder, varför inte starta en till? Syster lovade mig att hjälpa till med designen då jag inte kan ett skit om sådant och det går framåt men är inte klart än, så ni får inte veta vad den heter än.
Lovet är snart slut (va liksom?) och jag har ångest för att skolan börjar. Är. Så. Trött. På. Skolan. Bara tanken på den får mig att gå i ide. Blä. Kan kolla på en perfekt stämma och glömma bort att skolan finns. (get it?) Mitt liv går även ut på att försöka hitta biljetter till All Time Low i London 14th och 15th för någorlunda pris. De som finns på ebay ligger på mer än dubbla priset och jag vet inte.. Känner ni någon som har biljett, skriv till mig? ok. Kan ha hittat en biljett till den fjortonde, men vill helst ha den femtonde då den fjortonde är dagen vi kommer dit liksom..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0