The Perks of Being a Wallflower

Jag bara måste ge er ett filmtips! Det är The Perks of Being a Wallflower. Har någon av er hört talas om den? Det är verkligen en powerful film med sjukt mycket känslor. Kanske inte alltför rolig att sitta och se med sina kompisar, men jag tycker alla måste se den här.
Den finns som bok och jag känner att jag måste läsa den nu. Vet dock inte om jag ska vänta på att den svenska versionen kommer ut. Fast orginalet är ju säkert bättre? Hmm vet inte. Finns sjukt mycket gif's jag skulle kunna lägga ut från filmen. Iprincip hela tumblr består av det nu för tiden.
 
Orkar inte ge er en förklaring om vad den handlar om, just see it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0