Eyoo eyo eyoeeyoeooo

Som den underliga människa jag är så sitter jag och tittar på glee samtidigt som jag skriver det här. (pausade nu för en av mina favorit youtubers la upp en ny video) Mitt liv fortsätter som vanligt och det händer inget särskilt som jag känner måste dokumenteras. Visst, man tappar bloggläsare när man uppdaterar dåligt men jag bloggar ju faktiskt för min egen skull.
 
Skulle precis göra mig lite mannagrynsgröt och tänkte att som den klumpiga människa jag är så ska jag inte spilla någon mjölk. Slutade med att jag hällde några liter mjölk över Lindas jacka. Nu får hon lukta gammal kossa i skolan imorgon. Hon sa att hon skulle hämnas genom att hälla fil över alla mina kläder, vi får se hur gott jag kommer lukta då.. Äh, kan väl inte bli så mycket värre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0