Empties #9

 
Titta vad jag använder upp produkter!
 
Vichy Deep ccleansing purifying gel - Fick hem denna för att testa, och gillade den!
Nivea pure & natural cleansing milk - Detta är min andra av denna så jag borde älska den, men nej.
ACO FACE ansiktsvatten - denna är för normal-blandhy och upplever den nästan lite för uttorkande, min hy känns väldigt sträv efter att jag använt den
Nivea Refining Clear-Up Strips - Varje strips tar några pormaskar. En kul grej, men vet inte om jag tycker det är prisvärt.
 
Depend Nagellack-remover - Denna har inte slutat funka, utan är så använd att den nu färgar mina fingrar så var tvungen att köpa en ny.
NYC skin foundation matching - billig dålig foundation somm separerar efter typ fem minuter.
Rimmel Day 2 Night Mascara - En bra 2 i 1  mascara så du kan bestämma hur mycket volym du vill ha!
Lypsyl från Mitt i City - Billig dålig skit som ite funkar i längden.
Carmex Moisture plus - Denna däremot älskar jag! Reparerar läpparna och har en fin rosa färg.
Depend - Numret har försvunnit, men det var en fin smutsig brun färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0