underbar dag men något kylig

omg dagen har varit så underbar... behövde bara sitta ensam i typ en timme innan andra köare kom. alla jag jätte härliga och har haft skit kul. vi träffade Sean två gånger!
först gick han förbi oss i kön och gick iväg, så vi stalkade han lite. men sen kom han tillbaka! han hade tweeta mig innan för jag skrev till han "stop being so fat and come outside", så jag kände att jag var tvungen att behöva be om ursäkt och då sa han "i think youre the ones whos fat, youre fatter than me." ja jag typ dog och alla andra.

själva konserten var underbar! på like torches såg sångaren att jag var typ den enda som sjöng med och typ sjöng till mig haha. sen var det the blackout och dom så sjukt bra! seriöst vill se dom igen. och yellowcard finns det inte ord för, det var så bra. Sean var så rolig på scenen också!
sen efter stog vi ute och väntade på att dom skulle komma ut men dom kom aldrig så vi frågade några i like torches om dom skulle komma ut och dom hämtade seans åt oss :')
han var så himla fin. alltså inte utseende mässigt, men tror ni fattar. men han kunde typ inte gå för han skadade sig under konserten.:(
missade dock mitt tåg och det går inga senare men josse fixar skjuts så står och väntar på henne nu. over and out puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0