RAAAAVENS BABBBYYYYY

Kollade ni också på Super Bowl? Vilken match va! Men vi visste ju hela tiden att Ravens skulle vinna.. Vi underdogs kan detta. Okej ska erkänna att sista halvtimmen var jag jävligt nervös för det var så spännande.
Har redan sminkat mig och skit så sitter och chillar framför MTV nu och diggar till thrift shop. Ska åka om ungefär en timme så ska väl snart gå upp och kläpå mig och packa mina saker. Åker bil till skolan idag. Ska bara sova/titta på Sherlock..
 
GOSH! Nu glömde jag ju nästan höjdpunkten på SB!! Rykten var sanna och Destinys Child hade en reunion och uppträdde med Bootylicious! Det är ju en så sjukt bra låt.. hehe.. Ni ATL fans vet varför jag tycker det. Ska lyssna på den hela dagen nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0