Puh.

Okej här kommer min ungerfär sminkshopping! Har inte precis tagit enskilda bilder på allt så om det är något som ni vill se närmare på så är det bara att säga till :)

Revlon hade ett erbjudande att det var 3 betala för 2 så då hade jag en bra anleding till att köpa 6 st produkter. De hade hunnit fått in Revlon Nearly Naked vilket jag blev glad för! Den andra foundationen jag köpte var Colorstay som jag velat ha hur länge som helst. Läppprodukterna jag köpte var Just Bitten Kissable balm stain och Lip Butters. Kommer nog inte riktigt ihåg vad färgerna hette.
Sen plockade jag även upp från Collection två Cream Puff's som är jätte härliga på läpparna!


Soap & Glory hade också 3 för 2. Hade det inte varit för att de väger så myckeyt hade jag köpt mångamånga fler. Det luktar så sjukt underbart och de finns många saker att välja på.. Det jag köpte var Sugar Crush Scrub, Sugar Crush Cody Buttercream och Hand Food!
Jag har sen innan en annan shower gel från Original Source som luktar mint och valde dennan gången att testa dessa två. Än en gång säger jag att jag hade gärna köpt fler om det inte var för att det väger så mycket.


inga kommentarer.


Från MUA köpte jag deras nya palett Undressed Me Too och läppstift nr 2. Köpte den billiga omtalade rougen från Natural Collection och min första Topshop blush. Collection LAstin Perfection Concealer, eyeliner och en brynpenna från Gosh.


Detta är de ja  är mest exalterad om! Köpte de sommriga lipglass Pink Lemonade och två ögonskuggor i Patina och om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg vad den andra heter... Mineralize Skinfinish Lightscapade ligger ju i Mac's permanenta sortiment där borta och jag var så underbart glad att de hade den. Fast ändå inte lika glad som när jag fick tag på den sista Party Parrot på flygplatsen! På pro affären i London hade den sålt slut första dagen.. Och ja jag skrek till när hon sa att det hade en kvar.

 
Det sista nu då, hudvård! Jag köpte två stycken Effelcar Duo från La Roche Posay. Onödigt? Njaa. En kostade £13 och de var två för £15. Köpte bara en mask från Lush som heter MAsk of magnaminty. Denna är jag ganska säker på att jag kommer visa upp i ett annat inlägg. Köpte från Origins nattkrämen High-potency Night-A-Min och fick med två små tester. Det sista är en rengöring från Simple :)
 

Kommentarer
Postat av: h8ygtfgh

Jag vill se mac läppstiftet på:)

Svar: alright then!
cecilia

2013-02-19 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0