Fly your cameras in the air And wave 'em like you just don't care

morning loves. har fått mig en liten förkylning. det är lugnt just nu, för regnet över ju bara ner ute ändå. nu har jag också börjat mitt sommarlov på riktigt; vilket betyder ligga uppe till 6 och sova till 2. eftersom jag inte har så mycket för mig så antog jag en utmaning häromdagen att jag ska lyssna på alla låtar i min itunes. jag har visserligen inte inte all musik på datorn så det är inte sååå mycket. men 1568 låtar tar ändå ett tag att lyssna igenom. vi får se om jag klarar det. just nu är jag på fall out boy, och kan ni alfabetet vet ni väl ungefär vart jag är då. yes thats it for now cya
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0