cause every year i end up here

Gick upp tidigt för att dra ner till stan med mamma. Vi kollade som vanligt erikshjälpen och röda korset. Hittade faktiskt två grejer på röda korset. Även fast jag går ganska ofta i second hand butiker är det ganska sällan jag faktiskt hittar något. Sen sprang vi snabbt på en garnaffär och biblioteket.
Vilken exciting dag i staden va? Hehe jag är en sån tant. Vi avslutade med att köpa en kyckling pizza . Så nu sitter jag ute i regnet käkar pizza, lyssnar på musik och läser en av böckerna jag lånade. Bya yall
 
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

gott med pizza :)

Svar: yes, pizza är bäst
cecilia

2013-08-12 @ 01:48:11
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0