Cheeky ELF smink beställning

Jag har inte visat upp min shopping på senaste tiden. Har väl inte gjort de roligaste inköpen heller men.. Men tänkte att jag kunde visa upp en beställning som kom under veckan.
 
Om du läst min blogg ett tag vet du att jag beställde väldigt mycket från ELF förr. Sen blev jag bara mer intresserad av smink och tyvkte att kvaliten var för dålig och ville testa lite mer produkter av högre kvalitet. Men när dom hade 50% (vilket de inte har lika ofta längre som dom hade förr) var jag tvungen att slänga in en liten cheeky beställning.
 
Blotting sheetsen, rouget och lipstainet har jag faktiskt velat haft väldigt länge. Men de brukar ALLTID vara slut i lager när jag ska beställa. Men nu har jag äntligen fått dem i min ägo! Sen ville jag självklart testa några av de inte-så-nya-längre-men-nya-för-mig-saker :)
 
Volumizing Mascara 13kr, Shine Eraser 8kr, Blush Candid Coral 19kr, Lip Stain Heartbreaker 19kr.
 
Lipstick Sociable och Charming 8kr, Glossy Gloss Sweet Salmon 19kr.
 
Så det blev ingen särskilt stor beställning men jag är jättenöjd med sakerna jag klickade hem. Dom hade även sänkt priset från frakten lite och priset för det här blev ganska exakt 100kr.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltid roligt med lite nytt i sminkväskan :)

Svar: hihi ja de är det verkligen :)
cecilia

2013-04-28 @ 17:23:44
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Sminkhörnan

Jag har samma rouge, och tycker det är helt ljuvligt. Trots att ELF är ett budgetmärke så finns det definitivt en hel del guldklimpar där!!! =)

2013-05-01 @ 19:19:51
URL: http://sminkhornan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0