puss

hola! Sov hos Bea inatt så blev ingen uppdatering. Gjorde inget särskilt heller då men. Lite pyssla-om-mig-själv saker och se på film typ. Gick ut en träffa Johanna en snabbis också. Eller aah, blev lite längre än tänk..
 
Men när jag vaknade idag bara visste jag att allt skulle gå åt helvete idag. Ni vet känslan man får en del dagar? Stackars Bea fick stå ut med mitt sura humör hehe. Gick upp till Solberga och lämnade tillbaka böcker och skit innan jag gick till tåget. Och när jag kommer på tåget ser jag att jag spillt ut kaffe över typ ALLA mina saker...
 
Skolan har väl annars vart okej, vi har bara två lektioner på måndagar. Var tvungen att stanna kvar några minuter dock för att få min dator. Fanny orkade inte ta det senare tåget så jag fick stanna själv, så sitter ensam med min kaffe på donken. Såg precis att jag spillt ut ett av mina favorit serum i väskan också. Fuck it
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0