maybelline color tattoo eyestudio 24 hours

Igår köpte jag mig äntligen två av Maybellines omtalade 24 hr Color Tattoo på Kicks. Dom har ju blivit väldigt hyllade i beauty-världen och jag har haft cravings efter dessa väldigt länge. Dom har faktiskt funnits på FeelUnique i flera månader, men jag ville ändå swatcha dom innan jag köpte någon av dom.
(swatches längre ner i inlägget)
 
 
Såklart hade jag beslutsångest med vilka färger som jag skulle plocka upp. Men dom två jag köpte fick bli On And On Bronze (kallas Bad To The Bronze i USA) och Permanent Taupe (Tough As Taupe i USA).
 
 
Det här är On And On Bronze vilket är en bronsig brun som namnet säger. Kommer bli perfekt att ha en som everyday-color! (Förresten det är Josses hemska nagelband, inte mina;))
 
 
Det här är Permanent Taupe vilket kommer bli en perfekt bas för sotningar! En sån snygg matt grå brun. Är kär i den.
 
 
Detta är hur dom ser ut utan någonting under! Så fina.. Glider på som smör och är jätte pigmenterade. Och det bästa måste ju vara att dom bara kostar 99 kronor! Finns på ställen som säljer Maybelline tex, Kicks, Åhlens, Lindex och Affection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0