Its rian isn't it?

Hej! Nu har jag varit tillbaka till skolan. Ingen ide att jag gick dit idag egentligen då vi inte hade några lektioner för det var "språkdag". Jaja... Kan ju inte sova mig igenom livet. hehe
Har inte hänt så mycket idag. Malin kom hit (som vanligttttt) och hängde ett tag. Vi åkte en snabbis till andra sidan och hämta lite grejer också. Sen har jag chillat framför oc. Råkade bli addicted av det igen när jag var sjuk.. Nu ska jag fortsätta kolla, puss på er guys.
 
Förresten, förstår verkligen inte varför folk hänger kvar här! Jag uppdaterar dåligt, skriver kort och dåligt, bilderna är kassa och jaaaaa.. Så vill någon säga varför ni läser? Nyfikna bara eller?
 

Kommentarer
Postat av: typ sara eller kanske hanna inte josefine iaf

dom übersnygga bilder på josefine är nog mångas anledning

2012-09-27 @ 10:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0