We're gonna get fucked up, drink 'til we all black out.

hej. Har 0 blogg-inspo just nu. Eller har inte haft det på ett bra tag som ni kanske märkt. Om det är något särskilt ni vill att jag ska blogga om, lämna en kommentar.. Eller en önskerubrik eller något.
 
Även fast tåget var sent och allt igår hade jag att en bra dag. Jävligt trött när jag kom hem bara. Det märktes imörse för vaknade inte när klockan ringde och fick skynda mig som fan för att hinna med tåget. Vi har inte haft några vanliga lektioner idag. Vi har lyssnat på två föreläsningar och settt på en film. (Allt handlade om mobbning) Jag och Ronja satt och grät som fan till filmen. Var hur sorglig som helst, ingen annan grät dock..
 
Hade tänkt och ta mig ett spinningpass idag men det var fullt (det var det igår också, när ska jag lära mig att boka i tid?), så får väl bara tat lugnt då. Kanske tar mig en cykeltur till andra sidan.. Vi får se, puss.
 

Kommentarer
Postat av: barry

önskerubrik: mina 5 absolut favorit artister/band ;)

2012-10-23 @ 19:11:42
Postat av: märta

Vad vill du göra när du blir stor?

2012-10-24 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0